Klantenservice Eiwitrijke Voeding

Klantenservice Eiwitrijke Voeding

Vragen, problemen, suggesties en andere zaken: laat het ons vooral weten!

Je kunt ons op de volgende manier bereiken:

  • via de Facebook chat. De knop daarvoor zie je rechts onder in beeld. Zodra je daar op klikt opent Facebook Chat. We zijn niet altijd bereikbaar, maar proberen wel zo snel mogelijk te reageren.
  • via de mail. Stuur een mail naar info@eiwitrijkevoeding.nl.

Blij (ei) met ons? Vertel het ons en iedereen die je kent!
Geen blij ei? Vertel het ons dan vooral direct. We gaan voor Kwaliteit en Service dus we doen er alles aan om je te helpen!

klantenservice eiwitrijke voeding

Veel gestelde vragen

Kan ik langskomen in jullie winkel?

Wij hebben geen fysieke winkel, we verkopen uitsluitend online.

Veel van de producten die we presenteren via onze website, zijn te koop bij de meeste supermarkten. Alleen hele specifieke producten, die wij heel lekker én die eiwitrijk zijn én die niet/nauwelijks bij supermarkten te koop zijn, bieden we online aan. Dit zijn dan producten die we zelf op voorraad hebben óf die te koop zijn via onze partners.

Zijn jullie voedingsdeskundigen of diëtisten?

Ja en nee. Willeke is bezig met de opleiding voor voedingsdeskundige. Verder zijn alle tips en adviezen tot stand gekomen door grondige research. We bekijken wetenschappelijke artikelen en nemen niet zo maar wat aan wat we op het internet tegenkomen.
Onze recepten moeten voldoen aan een aantal criteria: we moeten ze lekker vinden, ze zijn makkelijk klaar te maken én ze zijn eiwitrijk natuurlijk. Recepten zijn niet afgestemd met diëtisten. We proberen echter wel zoveel mogelijk gepubliceerde voedingsadviezen mee te nemen in onze recepten.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij bieden een tweetal soorten artikelen aan via Eiwitrijke Voeding:

  1. Onze eigen producten. Deze artikelen koop je via de website van Eiwitrijke Voeding en reken je ook hier af. Bestellingen versturen we binnen 24 uur op (maandag tot en met vrijdag). Je ontvangt altijd een ontvangstbevestiging van je bestelling en je krijgt een bevestiging als we je bestelling hebben opgestuurd.
    De producten die je bij ons koopt houden we zoveel mogelijk voldoende op voorraad. Mocht het zijn dat we een artikel niet op voorraad hebben, dan ontvang je daar z.s.m. bericht over (inclusief de verwachte levertijd).
  2. Producten van onze partners. We bieden artikelen aan via onze winkel die te koop zijn via onze partners. Een bestelling plaats je direct bij dit bedrijf en reken je ook daar af. Zij zijn verantwoordelijk voor de levering. Mocht je vragen hebben over je bestelling, levering, ed dan zijn zij jouw directe aanspreekpunt. Wij zitten daar niet tussen. Heb je een klacht die niet goed door ze in behandeling wordt genomen? Laat het ons dan vooral weten! Wij willen alleen samenwerken met partners die (net zoals wij) kwaliteit en service erg belangrijk vinden.

Ik heb een klacht. Hoe kan ik die indienen?

Wat ontzettend vervelend om te horen! Laat het ons vooral direct weten als je niet tevreden bent via de e-mail: info@eiwitrijkevoeding.nl
Binnen 24 uur na je klacht krijg je onze reactie.

Mag ik mijn bestelling retour sturen?

Producten en artikelen gekocht bij Eiwitrijke Voeding zelf (eigen voorraad)

Je kunt een artikel alleen terugsturen wanneer het product compleet en ongeopend is. Dit in verband met gezondheidsbescherming en hygiëne. Je moet het artikel dan wel binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen bij ons melden. Stuur ons hiervoor een mail: info@eiwitrijkevoeding.nl. Je ontvangt dan instructies en een retourformulier.
We betalen het aankoopbedrag binnen 14 dagen na ontvangst van je retour, terug. Voor de retourverzendkosten brengen we € 3,50 in rekening. Dit bedrag houden we in bij de terugbetaling.

Je hoeft geen retourverzendkosten te betalen als je een verkeerd product hebt ontvangen, het product kapot is geleverd of het product over de houdbaarheidsdatum is op het moment van ontvangst.

Producten die binnen de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen kunnen bederven, mogen niet retour worden gestuurd.

Producten en artikelen gekocht bij partners van Eiwitrijke Voeding

Wij zijn niet verantwoordelijk voor leveringen en retourbeleid van onze partners. We doen zaken met bedrijven die Kwaliteit en Service hoog in het vaandel hebben. Bekijk altijd eerst de leverings-en retourvoorwaarden van een webshop waar je de artikelen koopt. Ben je niet tevreden of wil je een artikel retour sturen, meld dit dan bij het betreffende bedrijf.
Mocht je er niet uitkomen met het bedrijf, laat het ons dan ook weten. Dan kijken we of wij wat kunnen betekenen voor je én of we nog willen samenwerken met deze partner.